Arganowy krem pod oczy z Nacomi

By nataliaaees - niedziela, lutego 24, 2019



 Cześć kochani !


 Dziś chciałabym zrecenzować mój ulubiony kosmetyk tej marki. Marka Nacomi jest znana z naturalnych składów co też sprawdzimy w tym poście. Krem z Nacomi,który jest moim odkryciem i ulubieńcem od zeszłego roku. Mam już drugie opakowanie i po prostu kocham ten krem no i jest w dość przystępnej cenie. Ja zazwyczaj kupuje kosmetyki na Cocolicie,bo jeszcze ten sklep mnie nie zawiódł pod względem pakowania kosmetyków ale do rzeczy.

Producent pisze ,że krem ma skutecznie nawilżyć cerę,zapobiegać powstawaniu zmarszczek,wygładzać,odżywiać,regenerować,działać przeciwzmarszczkowo,ujędrniać,spłycać zmarszczki.

Moim zdaniem krem świetnie nawilża okolice pod oczami. Trzeba jednak uważać z ilością kiedy chcemy nałożyć potem makijaż. Jeśli nałożymy go mniej niż normalnie to makijaż trzyma się super i korektor nie zbiera się potem w zmarszczkach dlatego od razu mogę powiedzieć ,że świetnie  wygładza te okolice. Kiedy nakładam ten krem moja skóra pod oczami od razu wygląda na taką odżywioną i zregenerowaną. Nie jestem wstanie  niestety go przetestować pod względem zapobiegania zmarszczek bo jestem na tyle młoda,że ich nie mam no ale żadna przez ten produkt mi nie powstała ale jako takiego specjalnego działania przeciwzmarszczkowego nie zauważyłam. Głównie mi zależało aby moja skóra pod oczami była dobrze nawilżona i odżywiona.

A teraz sprawdźmy skład tego kremu czy faktycznie jest naturalny.

Aqua- to chyba wiemy każy,że
to jest po prostu woda ;)
Argania Spinosa Kernel Extract-wyciąg z pestek z drzewa arganowego czyli olejek arganowy. (przeciwutleniacz,antyoksydant,antyseptyczny,przeciwzapalny,kojący,łagodzący,wzmacniający naczynia krwionośne,natłuszcza,ochrania i działa przeciwłojotokowo)
Butyrospermum Parkii Butter- masło shea (zmiekcza,nawilża)
Vitis Vinifera Seed Oil-olejek z pestek winogron. (napina skórę,odżywia,natłuszcza,przeciwzmarszczkowy,przeciwutleniacz,antyoksydant)
 Cetylalcohol-alkohol cetylowy. Jest substancją syntetyczną(stabilizuje emulsje,nawilża,odpowiadająca za konsystencje)
Panthenol-alkohol pantotenowy,prowitamina B5(humekant,łagodzi,wzmacnia naczynia krwionośne)
Glycerin-gliceryna (humekant,nawilża,ochrania,wgygładza,substancja zapachowa,
Glyceryl Stearate-monostearynian glicerolu, (regulator lepkości,wygładza,wpływa na konsystencje)
Cetearyl Alcohol-alkohol cetearylowy (zagęstnik,zmiękcza,natłuszcza,regulator lepkości) I niestety ale jest ten składnik oznaczony jako silnie komedogenny nasilający stany trądzikowe oraz zaskórnikowe
Stearic Acid-kwas stearynowy (natłuszcza,substancja filmotwórcza i jest średnio komedogenny
Hydrolyzed Glycosaminglycans-Hydrolizat glikozoaminoglikanów(nawilża,zmiękcza,wygładza)
Parfum- substancja zapachowa no i może być alergiczna
Benzylalcohol-alkohol benzylowy (regulator lepkości,substancja antybakteryjna,zapachowa,grzybobójcza)
Hyaluronic Acid-kwas hialuronowy (humekant,wygładza,łagodzi,wzmacnia naczynia krwionośne,działa przeciwzmarszczkowa,wybielacz)
Dehydroacetic Acid-kwas dehydrooctowy ( zapobiega psuciu się kosmetyku)

Jakbym miała odnieść się do składu to jest on raczej bezpieczny a ten jeden składnik komedogenny jest prawie na końcu i nie powinien on zaszkodzić. A co do zapachu tego kosmetyku to jest on bardzo delikatny,przyjemny i nie nachalny.
Mam nadzieję,że to co tu napisałam jest dla Was pomocne i że się Wam przydało a może się czegoś nowego dowiedzieliście. Jeśli znacie godny polecenia krem to możecie pisać w komentarzach, bo lubię testować nowe rzeczy.  A też macie ten krem? Jestem ciekawa jakie macie opinii.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy