krem arganowy do twarzy Nacomi

By nataliaaees - wtorek, kwietnia 02, 2019

Hej Kochani ! :)

Dziś chciałabym omówić kolejny produkt Nacomi i tym razem będzie to krem do twarzy na dzień 30 +. Ja nie jestem 30 + tylko 20 + ale za bardzo nie patrzę na to do jakiego wieku przeznaczony jest krem,bo raczej nie do tego go dobieramy a do naszych potrzeb.





Słowa producenta:

Zaczynając od słów producenta to krem,który powinien zatrzymywać oznaki starzenia oraz sprawiać,że skóra ma być elastyczna i pełna blasku. Tak w skrócie ma mieć działanie regenerujące,ochronne ,przeciwzmarszczkowe i nawilżające ale czy tak jest?

Moje zdanie

Szczerze mówiąc krem aż tak mnie nie zachwycił jak ten pod oczy z poprzedniego postu,dlatego że nie nawilża mojej skóry dostatecznie.Niestety dalej mimo peelingu i kremu pojawiały się suche mie skórki w okolicach nosa. Fakt skóra jest przyjemnie miękka po użyciu i gładka w dotyku. Krem zostawia delikatnie tłusty film i ma jak dla mnie przyjemny zapach ale nie każdemu może się on spodobać,bo jest dość słodki.Ja jednak wolę bardziej konkretne produkty do nawilżania mojej buzi.

Skład:

Deionized Aqua-woda

Argania Spinosa Kernel Oil- Olejek arganowy,wygładza,zmiękcza,substancja odżywcza,kojąca,wzmacniająca naczynia krwionośne ( w dużych ilościach może być komedogenny)

Butynospermum Parkii  Butter-Masło shea, zmiękcza,odżywia,natłuszcza,

Avocado Oil-olej z awokado, nawilża,zmiękcza,odżywia,natłuszcza(może być komedogenny)

Panthenol-substancja kojąca,łagodząca

Cetyl Alcohol- alkohol cetylowy,substancja zmętniająca,tworzy warstwę okluzyjną(może być
                         komedogenny)

Glyceryn Stearate-monosterynian gliceloru,tworzy warstwę okluzyjną,wygładza,substancja
                              konsystencjotwórcza 

Cetaryl Alcohol-alkohol cetylosterylowy,tworzy warstwę okluzyjną,działa natłuszczająco (może być
                           komedogenny)

Coconut Oil- olej kokosowy,który nawilża,zmiękcza i wygładza skórę

Stearic Acid- jest konsystencjotwórczy,substancja zmiękczająca,regulator lepkości (może być  
                      komedogenny)
Tocopherol Acecate- witamina E,działa przeciwzmarszczkowo,antyoksydant

Parfum-Zapach

Benzyl Alcohol-alkohol benzylowy,substancja grzybobójcza, zapachowa,antybakteryjny

Dehydroacetid Acid- kwas dehydrooctowy,jest konserwantem,zapobiega przed zepsuciem się
                                   kosmetyku






  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy