Moja pielęgnacja twarzy

By nataliaaees - środa, października 24, 2018




Hej kochani !
Dawno tutaj nie było żadnego wpisu, ale dziś już to nadrabiam. Niestety ciężko będzie u mnie tutaj z regularnością postów,bo bardzo teraz się skupiłam na moim instagramie. Zaczęłam bawić się makijażem i rozwijać swoje umiejętności.
Wracając do tematu posta chciałam zacząć od tego,że moja skóra nigdy nie była idealna. Zawsze miałam problemy z trądzikiem,kaszką i zaskórnikami. Obecnie stan mojej skóry się poprawił po braniu leku jakim jest Izotek. Myślę,że zrobię o tym osobny post na bloga wkrótce.
Trądziku się w większej mierze pozbyłam. Niestety zostały mi blizny co można zauważyć na zdjęciach + zaskórniki i przebarwienia.
Obecnie używam dość minimalną ilość kosmetyków do pielęgnacji w zależności od tego jak wygląda aktualnie moja cera.
Jeśli mam drobne problemy z cerą to na noc przez jakiś czas używam kremu z La Roche Posay. Bardzo polubiłam również żel z tej firmy,który również pomógł mi zwalczyć część zaskórników. Niedawno też odkryłam gąbkę do mycia twarzy konjac,która również delikatnie złuszcza naskórek ale spokojnie jest tak delikatna,że można ją używać codziennie do całej twarzy.
Nieodłącznym elementem jest również krem pod oczy z Nacomi i jak na razie jest to dla mnie wystarczający krem,który sprawia że skóra pod oczami wygląda o wiele lepiej
Zaczęłam stosować na blizny i przebarwienia Bio-Oil i bardzo mi pomógł pozbyć się większość przebarwień ale niestety różnicy w bliznach nie zauważyłam. Zobaczymy jak dalej.Jak na razie zakupiłam drugie opakowanie.
Krem do twarzy to coś co zmieniam najczęściej i ten z Bielendy z aloesem mi podpasował aczkolwiek mam trochę jakby odczucie,że to  jeszcze za mało dla mojej skóry. Do całej pielęgnacji jeszcze oczywiście dochodzą co jakiś czas maseczki :)
PS. Wybaczcie jakość zdjęć ale uczę się cały czas używać aparatu + obróbki zdjęć,więc bądźcie wyrozumiali bo nie mam aż tak superanckiego sprzętu
:P



  • Share:

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Nie miałam nigdy problemu z trądzikiem, ale sporo moich znajomych brało właśnie Izotek - działał rewelacyjnie :) Super makijaż i fajnie, że chcesz się dalej rozwijać pod tym kątem <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obróbką się nie przejmuj, kwestia czasu i będzie o wiele lepiej :)
    Makijaż bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam dużo odpowiedzi na moje problemy z cera w kosmetykach z Oriflame! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie olejkiem Bio-Oil - takie formuły korzystnie wpływają na stan mojej cery :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń