Eveline Cosmetics

By nataliaaees - niedziela, czerwca 30, 2019


Cześć Kochani !
Dziś przcyhodzę z opinią i recenzją dwóch kosmetyków firmy Nacomi i Eveline Cosmetics. Pierwszy z nich to masło do ciała a drugie krem do twarzy. Ja z obu tych kosmetyków byłam zadowolona. Masło do ciała z Nacomi przepięknie pachniało (ja akurat miałam truskawkowy pudding).
Producent opisał,że mus do ciała ma być nawilżający odżywczy i skóra ma być jedwabnie gładka.
Faktycznie skóra po nałożeniu była mocno nawilżona i wyglądała o wiele lepiej po nałożeniu balsamu. Bardzo dobrze sprawdzał się jako nawilżenie po goleniu nóg,bo nie podrażnił mojej skóry i nie pojawiały się po nim żadne krostki i myślę,że zamówię sobie ten sam krem tylko o innym zapachu.
Do marki Eveline byłam sceptycznie  nastawiona,bo jak wiemy firma zaczęła się teraz mocno rozwijać o nowe kosmetyki do makijażu jak i do pielęgnacji. Moje nastawienie  jednak było mylne,bo jako że mam skórę skłonną do trądziku i zaskórników to bałam się,że może mnie zapchać ten kosmetyk.
Krem zostawia przyjemny delikatny film na skórze ale jednak nadaje się pod makijaż. Zawsze lubiłam go nakładać przed podkładem,bo niwelował moje suche skórki. Producent pisze o o tym,że ma matowić  naszą cerę czego nie zauważyłam na sobie a moja jest mieszana ,tłusta. Wygładzanie zmarszczek również jest tutaj wielkim mitem,bo  mam dosyć duże wgłębienie na czole i  nałożony razem z podkładem no niestety jej nie wyrównuje. Poza wszystkimi tymi uwagami sprawia ,że wyglądamy faktycznie świeżo i widać,że ta skóra jest nawilżona.




Skład kremu Eveline :


 Aqua (Water)-woda


Caprylic/Capric Triglyceride-trigrycelyd kaprylowo-kaprynowy. I tu mamy czynnik,który odpowiada za ten delikatny film na skórze,który sprawia,że cera wygląda świeżą i na nawilżoną Działa również 
zmiękczająco .

Cetearyl Alcohol-alkohol cetearylowy. Substancja,która reguluje lepkość kosmetyku, co ma za działanie wspomóc rozprowadzenie go po skórze.Niestety może powodować zaskórniki.Jednak ja i tak się z nimi zmagam od zawsze,więc ten składnik u mnie nie narobił jakiejś krzywdy.Nie sprawiło to bym musiała koniecznie  odrzucić ten produkt z kosmetyczki

Glycine Soja Oil-Olej sojowy.Dostarcza witaminę E,która jest przeciwutleniaczem.Przyspiesza regenerację skóry

 Olus Oil-olej roślinny.Tworzy tłusty film na skórze,natłuszcza ją,zmiękcza.I jako ,że jest to olej no to osoby, które mają skłonność do zapychania powinni uważać na oleje w składzie,choć ja właśnie po 
tym kremie nie zauważyłam  złych zmian.

Glycerin-gliceryna. Głęboko nawilżająca substancja. Przenika przez warstwę rogową naskórka.Przyspiesza regenrację skóry

Octyldodecanol-oktylododekanol.Tworzy film na skórze,wygładza,zmiękcza

Butyrospermum Parkii Butter-Masło Shea.Działa nawilżająco i regenerująco na skórę

Disodium Cetearyl Sulfosuccinate-mieszanina alhololi cetylowego i stearylowego.Odpowiada za stworzenie produktu. Nawilża,zmiękcza,wygładza

Persea Gratissima Oil-olej z awokado.Działa nawilżająco,regenerująco.Potrafi wchłonąć się w skórę dość głęboko.

Argania Spinosa Kernel Oil-olej Arganowy-działa przeciwłojotokowo,wzmacnia naczynia krwionośne,działa natłuszczająco ale to w sumie jak większość olei

Panax Ginseng Root Extract-wyciąg z żeń szenia.Działa przeciwstarzeniowo,dotleniająco,poprawia 
ukrwienie skóry

Arctium Lappa Root Extract-wyciąg z korzenia łopianu większego.Ma działanie przeciwłojotokowe i przeciwtrądzikowe,

Calendula Officinalis Flower Extract-Wyciąg z kwiatów nagietka.Łagodzi podrażnienia,przeciwdziała złuszczeniu się skóry ( co jest prawdą,bo po nałożeniu nie miałam widocznych suchych skórek,które mam zazwyczaj wokół nosa)

Citrus Limon Fruit Extract-ekstrakt z cytryny.Odżywia,regeneruje,rewitalizuje skórę.Rozjaśnia przebarwienia (tego nie zauważyłam ale przypuszczam ,że tych olejków jest tu na tyle dużo,że ich ilość nie jest jakaś duża)

Hippophae Rhamnoides Fruit Extract-Ekstrakt z owocu rokitnika.Nawilża, łagodzi i działa przeciwstarzeniowo

Humulus Lupulus Cone Extract-wyciąg z chmielu zwyczajnego.Działa antybakteryjnie,oczyszczająco

Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract- dziurawiec zwyczajny.Przyspiesza regenarację skóry

Salvia Officinalis Leaf Extract-wyciąg z szałwii lekarskiej.Działa przeciwzapalnie,ściągająco

Saponaria Officinalis Root Extract-wyciąg z mydlnicy lekarskiej.Działa zmiękczająco,przeciwbakteryjnie,przeciwzapalnie

Sodium Hyaluronate-kwas hialuronowy małocząsteczkowy.Poprawia elastyszczność skóry,działa przeciwstarzeniowo

Rubus Chamaemorus Fruit Extract-malina moroszka.Zawiera witaminę A ,C i E.Działa kojąco i nawilżająco na skórę.

Phenoxyethanol-Fenoksyetanol.Substancja zapachowa,kosnerwująca

Glyceryl Stearate SE-Stearynian glicerynowy.Tworzy film na skórze.Zmiękcza i wygładza

Hydroxyacetophenone-związek chemiczny

 Parfum (Fragrance)-składnik zapachowy

Benzyl Salicylate-salicylan benzylu.Filtr UV

 Hexyl Cinnamal-Aldehyd heksylocynamonowy.Ma funcje zapachową.

Linalool-maskuje inne nie pożądane zapachy kosmetyków znajdujące się w produkcie

Tocopheryl Acetate-witamina E.Ma działanie antyoksydacyjne,odżywcze i nawilżające

Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer-kropolimer kwasu akrylowego i alkimetakrylanu.Substancja filmotwórcza,zagęstknik produktu,stabilizator

Propylene Glycol-glikol popylenowy.Nawilża,tworzy konsystencje produktu

 Ethylhexylglycerin-Etyloheksylogliceryna.Działa nawilżająco,wzmacnia działanie innych konserwantów w produkcie

Disodium EDTA-Sól dwusodowa kwasu wersenowego.Chroni przed zepsuciem się kosmetyku,reguluje lepkość

 Butylene Glycol-Glikol butylenowy. Wygładza i zmiękcza

Triethanolsamine-Jest zastosowany tu do uregulowania ph produktu

 Citric Acid-kwas cytrynowy.Usuwa przebarwienia,rozjaśnia skórę i również reguluje ph kosmetyku

Sodium Benzoate-benzoensan sodu.Substancja konserwująca

Tocopherol-witamina E

Potassium Sorbate-sorbian potasu.Substancja konserwująca

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarzy